Arômède

توسعه صادرات و مدیریت رویدادهای تخصصی در بخش گیاهان دارویی و معطر

توسعه صادرات و مدیریت رویدادهای تخصصی در بخش گیاهان دارویی و معطر

رویداد اعزام هیأت تجاری و فناور به کشور فرانسه

 

رویداد اعزام هیات تجاری و فناور به کشور فرانسه با محوریت صنعت عطر، اسانس و آرایشی-بهداشتی در بهمن ماه سال جاری با حضور جمعی از برترین شرکت های بخش گیاهان دارویی و معطر ایران برگزار شد. این رویداد که توسط شرکت خلاق Arômède برگزار شد، از برترین شرکت های بخش خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی مرتبط و همچنین سندیکا و قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بازدید صورت گرفت و با مدیران ارشد این سازمان ها گفتگو و تبادل نظر انجام شد. دکتر حسین خصاف، مسئول تیم برگزاری رویداد در همین زمینه افزود، علاوه بر بازدیدها و گفتگوهای انجام شده، نشست های تجاری B2B میان طرف های ایرانی و همتایان فرانسوی برگزار شد و زمینه های همکاری در زمینه های مختلف مورد علاقه طرفین بررسی شد. وی در زمینه اهداف این رویداد به آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه، گسترش همکاری های اقتصادی و فنی، توسعه بازار و صادرات برای شرکت های ایرانی و همچنین برطرف کردن نیاز شرکت های ایرانی در این بخش، اشاره کرد و افزود در این رویداد علاوه بر شرکت های مطرح و باسابقه کشور، 5 شرکت دانش بنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور حضور داشتند.

 

رویداد اعزام هیأت تجاری و فناور به کشور فرانسه


در مجموع ده شرکت در این رویداد شرکت داشتند که شرکت های ایران گلاب، تقطیران، طعم و عطر مگنولیا، گیاهان دارویی پرند، راهکارهای مهندسی پاک، داروسازی کیمیاگر طوس برخی از شرکت های حاضر در این رویداد بودند.

 

رویداد اعزام هیأت تجاری و فناور به کشور فرانسه

 

 فیلم زیر مروری مختصر و تصویری از این رویداد در بهمن ماه 1398 است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی